sâmbătă, 16 mai 2009

e bine ca se intampla





... de la intai a lunii nu ma mai trecut pe aici,si nu pentru ca a fost o perioada mai seaca;ba din contra.
o sa punctez pentru inceput celebrarea la nivel national a saptamananii voluntariatului.cu aceasta ocazie noi,eudiversii, am trecut in calendarul ficarei zile cate o actiune;astfel marti am reunit in amfiteatrul de la Moisil ONG-urile tulcene, pentru un "ONG-talk", pentru miercuri am programat un meci de basket in arena de la Spiru, sabotat insa de vreme nefavorabila, ziua de joi a fost dedicata unei vizite la acvariul, seara de vineri am dat glas chitarilor pe faleza, la cupola, iar sambata s-a dat o mana de ajutor naturii prin actiunea de ecologizare de la Bididia.
muzica reprezinta o limba comuna, indiferent de nationalitate sau religie, iar acest lucru s-a observat perfect vineri seara, cand in jurul orei 8 s-au strans la foisor, cu cate o chiatara in mana cei ce aveau un cuvant de spus (sau cantat:D ).a fost uimitoare omogenizarea, dar mai ales faptul ca au raspuns unei actiuni benevole.totul a decurs cat se poate de bine,datorita maestrului de ceremonii desemnat :Mircea Iordache, pe acorduri de chitara clasica sau acustica, pe ritm de folk si nu numai, s-a creat o atmosfera placuta, in care nu rezistai pana nu fredonai un refren sau (daca te pricepeai) puneai mana pe o chitara.
Fiecare actiune in parte a avut un farmec aparte si desi nu am participat la toate, nu pot spune ca nu "am gustat" din plin aceasta perioada, ba chiar am avut sansa unei perspective exterioare, si am vazut astfel ca actiunile nu au ramas fara ecou, s-a simtit ca ceva se misca.
In incheiere am sa-l parafrazez pe Mircea, spunand "e bine ca se intampla".

P.S. ...la cat mai multe actiuni de genu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu